مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آذر 1401 ساعت 10:222022-12-16اقتصادي

آماده پذیرش کمک های خیرین ویژه شب یلدا هستیم


رییس کمیته امداد بندرانزلی از آمادگی پذیرش کمک های خیرین برای هرچه گرم تر برگزار کردن شب یلدای جامعه هدف خود خبر داد و گفت: خیرین سهم موثری در گرم کردن شب یلدای نیازمندان دارند.

- واحد موحدی فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن شب یلدا در جهت حمایت از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و برگزار شدن شب یلدا همانند سال های قبل و با حضور خیرین اقدامات حمایتی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: شهروندان نیک اندیش می توانند از طریق کد دستوری #0131*8877* و یا شماره کارت 6037997950026675 مبالغ مورد نظر خود را به صورت مستقیم به حساب شرعی امانی کمیته امداد برای شب یلدای جامعه هدف و نیازمندان تحت پوشش این نهاد واریز کنند.

موحدی فر، با تاکید بر اینکه اقدامات کمیته امداد با مشارکت و حضور خیرین نیک اندیش انجام می شود، تصریح کرد: هم اکنون نزدیک به 2600 خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بندر انزلی هستند و از خدمات متنوع آن با حفظ کرامت شهروندی برخوردار می شوند.

رییس کمیته امداد شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه تا پایان آبان امسال بالغ بر 924 میلیون تومان از محل صدقات جمع آوری شده است، گفت: صندوق های خانگی صدقات نیز که از آبکنار تا منطقه آزاد توزیع شده نزدیک به 10 هزار صندوق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده پذیرش کمک های خیرین ویژه شب یلدا هستیم

آماده پذیرش کمک های خیرین ویژه شب یلدا هستیم